We found ourselves a photographer!

先週末、amisiru達は秋号の写真をお願いするカメラマンと打合せして来ました。
amirisuはとにかく写真にはこだわろうと決めていて、私達と同じイメージを共有できる人がいいなと考えていました。

今回は私の友人の紹介だったのですが、とっても素敵な方で嬉しくなっちゃった!
私達がぼんやりイメージしていた事も専門家として色々とアドバイスして下さり、すごく参考になりました。いいページが出来そう!

今から撮影が楽しみです。

トクコ*amirisu

Last weekend, amirisu had a meeting with a candidate for shooting modeled photos for our first issue.  We are very determined to get the photos right, and have been looking for someone who has the same taste and whom we can easily share our visions.

This time, the candidate was a friend of my friend.  She was a hit!  A very sweet, tasteful and talented person.  She started giving us great advices on things that we weren't very clear about yet - which made our hopes significantly high!

We can't wait for the photo shoot in summer.

Tokuko * amirisu